Nefunkční ActiveSync pod Exchange 2010

Pokud nejste schopni se připojit ze svého mobilního zařízení ke službě ActiveSync na serveru Exchange 2010, pak jedna z možností opravy je zde:

Spusťte si na doménovém řadiči konzolu „Active directory users and computers“, pak přes roletové menu „View“ aktivujte „Advanced features“. Otevřete vlastnosti uživatele, kterému to nefunguje a na záložce „Security“ klikněte dole na „Advanced“. Zaškrtněte položku „Include inheritable permissions from this object’s parent“. Nyní by měl být ActiveSync funkční.
napsáno 11.04.2017, před 6 měsíci

Hledáme nové kolegy

Zajímá vás práce v IT? Přidejte se k našemu kolektivu.
napsáno 16.03.2017, před 7 měsíci

iNELS café káva jinak

Jak mít dům nebo kanceláře stále na dosah ruky.
napsáno 03.03.2017, před 8 měsíci

Nefunkční synchronizace na Exchange

Certifikáty StartCom a další již nejsou důvěryhodné.
napsáno 21.02.2017, před 8 měsíci

Co se stane s přístupem k mým datům když nezaplatím Office 365

Office 365 pro firmy: Životní cyklus předplatného.
napsáno 31.01.2017, před 9 měsíci

Změny v Office 365 pro rok 2017

Je potřeba sledovat i změny cloudových služeb Offoce 365.