Nefunkční ActiveSync pod Exchange 2010

Pokud nejste schopni se připojit ze svého mobilního zařízení ke službě ActiveSync na serveru Exchange 2010, pak jedna z možností opravy je zde:

Spusťte si na doménovém řadiči konzolu „Active directory users and computers“, pak přes roletové menu „View“ aktivujte „Advanced features“. Otevřete vlastnosti uživatele, kterému to nefunguje a na záložce „Security“ klikněte dole na „Advanced“. Zaškrtněte položku „Include inheritable permissions from this object’s parent“. Nyní by měl být ActiveSync funkční.
napsáno 20.12.2017, před 1 měsícem

PF2018

Příjemné a pohodové prožití vánočních svátků.
napsáno 16.03.2017, před 10 měsíci

iNELS café káva jinak

Jak mít dům nebo kanceláře stále na dosah ruky.
napsáno 03.03.2017, před 11 měsíci

Nefunkční synchronizace na Exchange

Certifikáty StartCom a další již nejsou důvěryhodné.
napsáno 21.02.2017, před 11 měsíci

Co se stane s přístupem k mým datům když nezaplatím Office 365

Office 365 pro firmy: Životní cyklus předplatného.
napsáno 31.01.2017, před 12 měsíci

Změny v Office 365 pro rok 2017

Je potřeba sledovat i změny cloudových služeb Offoce 365.